Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2007

Αποκριές στον Άγιο Ευστράτιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Εδώ είμαι και εγώ !!!! Την τελευταία Κυριακή των Αποκριών βγήκα στα καρναβάλια μαζί με την φίλη μου την Βιβή. Στον Άγιο Ευστράτιο τις ημέρες των Αποκριών έχουμε ως έθιμο να ντυνόμαστε με διάφορες στολές ή παλιά ρούχα, να φοράμε μάσκες και να χτυπάμε τις πόρτες των σπιτιών για να τρομάζουμε τους ανθρώπους που μένουν εκεί. Αυτοί μας κερνάνε διάφορα γλυκά. Αυτά τα παιδιά τα λένε καρναβάλια!!!! Ήμασταν μόνο δύο άτομα, γιατί οι υπόλοιποι φίλοι μου είχαν καθίσει σπίτι τους μαζί με τους γονείς τους για να κάνουν το χάσκο και τα άλλα έθιμα που υπάρχουν εδώ στον Άγιο Ευστράτιο. Μαζί μου πήρα τη φωτογραφική μου μηχανή και φωτογραφήθηκα με τους κατοίκους του νησιού, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες.

Σας εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου καλή Σαρακοστή!!!!!!!!!!

ΝΑΝΣΥ

4 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Χρόνια πολλά, παιδιά, και του Χρόνου!

Unknown είπε...

χρόνια πολλά παιδιά καλή σαρακοστή ;)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί Νίκο, Βιβή, Αγαπητέ, Νίκο, Νάνσυ, Δέσποινα, Δημήτρη και ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν ή καμία...
Πολλά μπράβο για την όμορφη δουλειά που κάμετε!
Το blog σας είναι πολύ ωραίο και μας γεμίζει χαμόγελα κι ας βρισκόμαστε τόσο μακριά...

Στις γκρίζες πόλεις, μας λείπει πολύ το χρώμα και το φως.

Χαιρετισμούς στον όμορφο Άη Στράτη
Δημήτρης

Κωστής Γκορτζής είπε...

Γειά σας λεβεντόπουλα, ένα γλυκό φιλί σε όλους και όλες και ένα μεγάλο χαμόγελο για την ελπίδα που κουβαλάει το μπλογκ σας! :))