Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Τα παιδιά με τις παραδοσιακές στολές





Οι τρείς πρώτες φωτογραφίες είναι τα παιδιά του σχολείου και τα παιδιά του ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ. Προσπαθούμε να κόψουμε φύλλα δάφνης και να τα δέσουμε σε ένα κλωνάρι κληματαριάς. Θέλαμε να κόψουμε δυο γερά κλαδιά, για να μην σπάσουνε και ξαναφτιάχνουμε άλλα. Όταν φτάσαμε, τα αγόρια πήγαν και έκοψαν τρία κλωνάρια κι εγώ και τα άλλα τα παιδιά του Γυμνασίου κόβαμε τα μικρότερα κλαδιά και τα δέναμε πάνω στην κληματαριά με σχοινί για να μην φύγουν και σκορπίσουν. Τα στεφάνια τα κάνουμε για την επέτειο απελευθέρωσης του Αγίου Ευστρατίου που γιορτάζουμε στις 18 Οκτωβρίου. Οι τρείς επόμενες φωτογραφίες είναι από την παρέλαση των παιδιών. Συγκεντρωνόμαστε στο σχολείο του νησιού με τις παραδοσιακές στολές που μας έδωσε ο διευθυντής πριν μια εβδομάδα για να τις προετοιμάσουμε, να τις πλύνουμε και να τις σιδερώσουμε. Την άλλη μέρα πάμε στο σχολείο και είμαστε όμορφοι για να μας θαυμάσουν οι Υπουργοί, στρατιώτες, το κοινοτικό συμβούλιο του νησιού και οι γονείς μας. Στην τελευταία είκονα βλέπετε τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Στο νηπιαγωγείο έχουμε τρία παιδιά και είναι πολύ χαρούμενα. Έχουν πιαστεί χέρι χέρι για να παρελάσουν μπροστά μπροστά. Η δασκάλα είναι πολύ χαρούμενη και τα παιδιά επίσης που κάνουν παρέλαση. Εμένα κατά την αποψή μου είναι πολύ ωραία όταν παρελαύνουν τα παιδία και υπάρχει κόσμος δίπλα στα πεζοδρόμια. Οι γονείς χειροκροτάνε τα παιδιά που παρελαύνουν με καμάρι και οι συγγενείς των παιδιών νοιώθουν πολύ όμορφα. Ανάμεσα στον Νίκο και στο Αγαπητό είμαι εγώ η Βιβή.


Δεν υπάρχουν σχόλια: