Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Τα ζώα που μενουν στο νησί






Όλα τα ζώα που βλέπετε στις παρακάτω εικόνες είναι αυτά που ζουν πάνω στο νησί. Θέλουν καθημερινά παίζουν με τους ανθρώπους του νησιού και χαίρονται όπως και οι άνθρωποι χαίρονται να παίζουν μαζί τους. Μερικά όμως δεν ζουν σε σπίτι αλλά στην εξοχή τους αρέσει εκεί γιατί παίζουν αναμεταξύ τους και τρώνε πράσινο χορταράκι. Ενώ μερικά ζουν σε σπίτι και αυτά χαίρονται παίζουν και διασκεδάζουν. Εμένα μου αρέσουν όλα τα ζώα γιατί δεν μου έχουν κάνει τίποτα απλά όταν ήμουν μικρή είχαμε κι εμείς ζώα στο σπίτι όπως κότες και κόκορες και ένας από αυτούς με είχε δαγκώσει στο δάχτυλο. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία τι μου συνέβη πριν δέκα χρόνια και τι μου συνέβη τώρα κι εγώ παίζω με τα ζώα είναι πολύ φιλικά με τον άνθρωπο γενικά. Ένας καθηγητής που λέγετε Χρήστος Στεφάνου είχε και εκείνος γάτες και τις ταΐζε καθημερινά κι εκείνος όμως έπαιζε γινόταν πιο μικρός από ένα 9χρονo αλλά δεν έχει σημασία την ηλικία ακόμα και οι παππούδες παίζουν κι έχουν ζώα στο σπίτι τους.

5 σχόλια:

Christos Stefanou είπε...

γεια σου βιβή...
δεν το είχα καταλάβει ότι κάνω σαν εννιάχρονος...αυτό είναι κοπλιμέντο. Ευχαριστώ βιβούλα

όσο για τα καημένα τα αρνάκια μάλλον θα προτιμούσαν να είναι κατοικίδια...

Ανώνυμος είπε...

Poly oraia photografia! Endiaferon arthro!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Βιβή και όλοι οι χαμογελάστε, απο την Κίνα...σας διαβάζουμε, και μας λείπει η Ελληνική φύση που προβάλλετε τακτικά μέσα απο το ιστολόγιό σας..

Χρήστος - Κίνα

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Καλημέρα ζωάκια και παιδάκια στα όμορφα νησάκια!
( Ενώ εμείς, στα διαμερίσματα, με τι καρδιά να φυλακίσουμε ένα ζωάκι;Περιμένουμε μήπως όταν βρεθούμε σε καμιά ταβέρνα έρθει καν'να καλό γατάκι να τριφτεί στα πόδια μας!..)

ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε...

Εκείνο το κουνελάκι φυτοφαγο το βλέπω αλλά ΄προσποιείται, δαγκώνει και δάκτυλα!