Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Πώς πέρασα την Καθαρά Δευτέρα!!!
















Την καθαρά Δευτέρα, εγώ με τους γονείς μου πήγαμε εκδρομή σε μια ωραία παραλία, την Παναγία. Όταν φτάσαμε στην παραλία- με την βάρκα- αμέσως προσπάθησα να ρίξω τον χαρταετό μου-με το σήμα του θρύλου πάντα. Επειδή, όμως, δεν είχε πολύ αέρα εκείνη την ημέρα, έφυγα από την παραλία και ανέβηκα στο βουνό. Εκεί κατάφερα τελικά να τον ρίξω πολύ ψιλά. Μετά κατέβηκα στην παραλία και ψήσαμε διάφορα θαλασσινά, όπως γαρίδες και χταπόδια. Βγάλαμε με την βάρκα αχινούς, φέραμε και λαγάνα σπιτική, ταραμά…..και φάγαμε……Ύστερα από όλα αυτά, πήγαμε και ανάψαμε τα καντήλια της εκκλησίας της Παναγίας. Στο τέλος μάζεψα τον χαρταετό, τα πράγματα και φύγαμε. Όπως καταλαβαίνετε περάσαμε άψογα!!!


Νίκος Β.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα
πολλά χαιρετίσματα από ΑΘήνα. Πολύ χάρηκα με τις τελευταίες σας δημοσιεύσεις!!! Ξυπνήσατε πάλι μπράβο!!

Μπορείτε να δοκιμάσετε να κάνετε ένα ρεπορτάζ για το λιμάνι και την κατασκευή του νέου λιμενοβραχίονα..Μία ιδεά...
Χρηστάρας

Anel είπε...

Μόνο άψογα;;;;
Ονειρεμένα θα το έλεγα εγώ!
Μπράβο!
Και 'γω σε νησί ήμουν αλλά δεν κατάφερα να περάσω τόσο όμορφα!