Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Αναμνήσεις από το καλοκαίρι!!!!!!!!!!

Στην 25η Μαρτίου μάθαμε από τον πρόεδρο ότι οι Κύπριοι, και συγκεκριμένα ο δήμος Γεροσκήπου, μας έχει προσκαλέσει να πάμε την Κύπρο ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα!!!

Στις 25 Ιουνίου μπαίνουμε όλοι οι χαμογελάστε στο τοπικό καράβι του νησιού μας και πάμε στην Λήμνο! Μετά πήραμε το αεροπλάνο και πήγαμε Αθήνα και μετά αεροπωρικώς από Αθήνα στην Κύπρο μαζί με άλλα 5 παιδιά απότον Μούδρο!!!! Φτάσαμε στην Λάρνακα και μετά από 1:30 ώρα φτάσαμε στην Πάφω, σε ένα τέλειο ξενοδοχείο!! με spa με πισίνα κ.α!!!!! Την επόμενη μέρα πήγαμε σε μια αίθουσα του δήμου και κάναμε έκθεση των φωτογραφιών μας!! Εισκεφτήκαμε αρχαιολογικούς χώρους, όπως τον ναό της Αφροδίτης κ.α πολλα!! περάσαμε τέλεια!! Πληροφοριακά... μείναμε στην Κύπρο 3 ημέρες!!

Νίκος Β.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

1) Ζήτω στο δήμο Γεροσκήπου!
2) Δεν το πιστεύουμε. Στην επόμενη ανάρτηση θέλουμε αποδείξεις - ή, τέλος πάντων, πώς είδατε με τους φωτογραφικούς φακούς σας τα μέρη που επισκεφτήκατε!

Ανώνυμος είπε...

Μικρύνετε βρε παιδιά λίγο τον τίτλο του ιστολογίου, πολυ τεράστιος είναι

Vasilis Simeonidis είπε...

Καλό χειμώνα!

Στέλιος είπε...

Παιδιά όντως το καλοκαίρι είναι ωραία, αλλά τώρα που είδαα τις φωτογραφίες με τα κύμματα και τη θάλασσα, αγριεύτηκα λιγάκι! Φααντάζομαι πως όταν έχει τόση τρικυμία, δεν μπορεί το πλοίο να σας εξυπηρετήσει ε?

angelos είπε...

Μπράβο σε όλη την ομάδα των "Χαμογελάστε" για τις καλλιτεχνικές, ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.
Ο Διονύσης όμως έχει δίκιο. Δε θα μας δείξετε τι περιείχε αυτή η έκθεση και πώς περάσατε;

Panagiotis Bouros είπε...

Βγάλατε καμιά φωτογραφία στην Κύπρο;
Ανεβάστε κάτι στο blog.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ είπε...

Γεια σας!

Μου αρεσει το blog σας! (να το ανανεώνετε συχνότερα όμως με περισσότερες ωραίες φωτογραφίες).

Το βρήκα ψάχνοντας, μετά από ένα σχόλιο που εβαλαν στο δικό μου blog (panaretos.blogspot.com) καθηγητές σας (;), σχετικά με όσους έρχονται για να πάρουν μόρια και φεύγουν.