Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007

Η πρώτη μας δημοσίευση!!!!




Πρώτη φορά δημοσιεύουμε ιστοσελίδα στο ίντερνετ και είμαστε πολύ χαρούμενοι.

Νιώθω πολύ ευτυχισμένη και από πάνω είναι το νησί μας.

Το νησί μας είναι κοντά στην Λήμνο, στο νομό Λέσβου.Το νησί μας έχει πολλές παραλίες για κολύμπι και για κάμπιγκ. Το καλοκαίρι υπάρχει πολύς κόσμος και τα μαγαζιά έχουν από κοχύλια μέχρι αστακούς. Το χειμώνα όμως γίνεται το αντίθετο γιάτι ο κόσμος έρχεται για διακοπές το καλοκαίρι ενώ το χειμώνα κάνει πολύ κρύο. Τα παιδιά όταν έχει καλό καιρό βγαίνουν έξω κι παίζουν ενώ οι μεγάλοι είναι μέσα και βλέπουν τηλεόραση, πλέκουν και παίζουν με τα παιδιά τους.
Οι άνθρωποι και τα παιδιά είναι 250 και τα παιδιά στο γυμνάσιο είναι 13, στο δημοτικό είναι 15 και στο νηπιαγωγείο είναι10 παιδιά.
Εμένα με λένε Βιβή και πάω στην Α΄ Γυμνασίου και γράφω με ένα φίλο μου τον Νίκο που πάει Β΄γυμνασίου και τον κύριό Χρήστο. Στο σχολείο είμαι κάθε μέρα μόνη μου στην τάξη. Μου αρέσει να γράφω ανέκδοτά. Στην επόμενη δημοσίευση θα σας γράψω ένα που είναι το <<κράνος-θερμοκήπιο>>.

Α, και το ξεχάσαμε... Αν θέλετε να μας γράψετε οτιδήποτε η διέυθυνσή μας είναι xamogelaste@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: