Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2007

Το ανεκδοτό μου

Είναι το ανεκδοτό μου που έχω γράψει τις γιορτές

ΚΡΑΝΟΣ- ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ
Η «πρακτική» αυτή εφεύρεση αποτελείται από μια αερόστεγη πλαστική φούσκα, φυτά βαλμένα πάνω σε μικροσκοπικά ράφια και ακουστικά για επικοινωνία με τον «έξω» κόσμο. Με τον κράνος θερμοκήπιο αποκτά κανείς την προσωπική του βιόσφαιρα και αναπνέει το καθαρό οξυγόνο που παράγουν τα φυτά που έχει βάλει μέσα. Ο εφευρέτης μάλιστα ισχυρίζεται ότι δύο κάκτοι είναι αρκετοί για να παράγουν το οξυγόνο που χρειαζόμαστε. Φτάνει να μην σκοντάψουμε πουθενά και γίνουμε σκαντζόχοιροι από τα αγκάθια στα μαγουλά!
θέλω να μου γράψετε

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαχα!Θέλω να σε δω σε φωτογραφία να το φοράς!Μπορείς να επιζήσεις και στο διάστημα με αυτό?
Συνεχίστε την καλή δουλειά!
Φιλικά Β.Σ.

kopelitsa είπε...

χαχαχαχαχαχα...

πρέπει να σου γνωρίσω τη μικρή μου αδερφή, που θέλει να γίνει εφευρέτης και έχει κι αυτή ανάλογες ιδέες... φιλάκια!