Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Ο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΆΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ








Ο Άγιος Ευστράτιος το καλοκαίρι είναι το ιδανικό νησί για διακοπές.
Στο νησί μας μπορείτε να κάνετε ελεύθερο κάμπινκ και μπάνιο στις πιό τέλειες παραλίες επίσης μπορείτε να δείτε κάποια από τα λίγα αξιοθέατα,
όπως το παλιό τυροκομείο που τώρα έχει εγκαταληφθεί αλλα παλιά λειτουργούσε και είχε μεγάλα κέρδη.
Άλλο ένα αξιοθέατο είναι οι σπηλιές και η Αγία Παρασκευή που είναι χτισμένη μέσα στον βράχο,
και ένα από τα ωραιότερα ηλιοβασιλέματα θα το δείτε μόνο στον Άγιο Ευστράτιο!!!!!!!
Επιπλέον μπορείτε να μείνετε στις δύο πανσιόν του νησιού αλλα υπάρχουν και πολλά ενοικιαζόμενα δομάτια,
άνετα και με θέα σε θάλασσα ή βουνό.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ. ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΑ ΕΧΩ 2 ΛΥΚΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ CAMPING. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙ ΣΤΡΑΤΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ. ΞΕΡΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΠΑΡΑΛΙΩΝ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΕΡΟ, ΣΚΙΑ Ή ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΣΩ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΣΤΕΙΛΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ Δ/ΝΣΗ mbagiona@hotmail.com
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΜΑΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε παιδες που μπηκατε στον κοπο να δωσετε καποια εξτρα πληροφορηση για το νησι.Για καποιο περιεργο λογο θελω πολυ να ερθω στο νησι σας.ακουγεται ιδανικο για ελευθερο camping,δεν ξερω όμως κατα πόσο ¨επιτρεπεται¨απο τις αρχες..Βασικά εχω ακριβως τις ιδιες αποριες με τη μαρία, οποτε plz δημοσιευστε κατι σχετικο στο site σας, τύπου facilities σκιες, νερό, ποιες οι παραλίες ή στειλτε μου μια απαντηση στο dkorovesi@gmailcom

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΦΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΙΚΡΟ ΝΗΣΙ ΣΑΣ!ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ, ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ: ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ!
ΑΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ Ή ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟ
elfaki54@hotmail.com,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΕΦΗ :)

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά κάνετα φοβερή δουλειά.Οι φωτογραφίες σας είναι καταπληκτικές.
Σχετικά με τις πληροφορίες που ζήτησαν οι φίλοι πιο πάνω.Αν δεν σας κάνει κόπος στείλτε μου κ εμένα κανένα mail με πληροφορίες για το νησί σας.Τι παίζει με δρόμους , παραλίες , φαγητά , ντουζιέρες , που βρίσκουμε νερό και λοιπά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον σας ...
Ελπίζω να σας δω από κοντά το καλοκαίρι.

το mail είναι : baxaloxaroumenos(papaki)yahoo.gr

Liakoni είπε...

Να δώσω και εγώ τις ευχαριστίες μου για το site. Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ αν επιτρέπεται το ελεύθερο camping , αν υπάρχει πόσιμο νερό και επίσης αν υπάρχουν παραλίες γυμνιστών.
Αν θέλετε απαντήστε στο e-mail: liakoni@gmail.com

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΣΤΕΡΙΟ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΚΑΡΟΤΑ ΤΟΥ ΑΗ ΣΤΡΑΤΗ

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας, ήμουνα φέτος το καλοκαίρι στο νησί. Το ελέυθερο camping δεν επιτρέπεται παρα μόνο
στον Αγ. Δημήτριο, σε όλες τις άλλες παραλίες έρχεται η αστυνομία
και σε διώχνει. Επίσης είτε πάτε
με σκηνή είτε με δωμάτιο ΠΡΟΣΟΧΗ
όλες μα όλες οι παραλίες είναι γεμάτες τσιμπούρια και ψύλλους γιατί στο νησί υπάρχουν πολλά ζώα ελεύθερα. Η κατάσταση με τα τσιμπούρια είναι απελπιστική....

eygeniak 94 είπε...

Ειναι πολυ ευχαριστο το να βλεπεις νεα παιδια να αγαπουν τον τοπο τους!πολυ καλη δουλεια και να σας πληροφορησω οτι μεσω εσας θα τον αγαπησουν αρκετοι!(εκτος αυτου,δν μπορεις να βρεις κ κανενα site που να σου δινει "νορμαλ και ισχυουσες πληροφοριες για το νησι σας)συνεχιστε ετσι!! :)

fitsifofoula είπε...

Μπράβο παιδιά!!! Καταπληκτικές φωτογραφίες. Πολύ καλή και υπεύθυνη δουλειά. Φέτος επιτέλους λέω ότι θα τα καταφέρω να επισκεφθώ το νησί σας......

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Θα ήθελα με φίλη να πάμε φέτος Αι Στρατη έχω ακούσει τα καλύτερα....αλλά λόγω σοβαρής αλλεργίας μου θα ήθελα να ξέρω εάν υπάρχει φέτος πρόβλημα με τα τσιμπουρια...έχω ακούσει υπάρχουν αρκετά στο νησί...κατά τ άλλα έχω ακούσει τα καλύτερα!!!!